De ce ar trebui să faci aceste 5 tipuri de exerciţii

0
554
De ce ar trebui să faci aceste 5 tipuri de exerciţii

Mişcarea aduce cu sine un stil de viaţă mai sănătos. American Heart Association recomandă să facem exerciţii de mişcare cel puţin 150 de minute pe săptămână pentru a experimenta beneficiile acestora asupra sănătăţii noastre. Cu toate acestea unii dintre noi este posibil să nu aibă timpul sau motivaţia necesară. Dar nu vă îngrijoraţi – Well.org evidenţiază cinci exerciţii uşoare pentru îmbunătăţirea stării de sănătate.

(Notă: În cazul în care nu aţi exersat de ceva timp sau dacă aveţi probleme de sănătate, vă recomandăm să consultaţi medicul dumneavoastră înainte de a le aplica.)

Pilates. Pilates este un tip de exerciţiu care vă întăreşte în principal d.p.d.v. central, adică abdomenul şi partea lombară a spatelui. Printre alte beneficii se numără îmbunătăţirea posturii, echilibrului şi a flexibilităţii. Exerciţiile Pilates acţionează asupra întregului corp, permiţându-vă să vă bucuraţi în continuare de alte activităţi fizice şi sporturi pe care le îndrăgiţi, ajutând astfel la prevenirea accidentelor care pot apărea prin practicarea unui sport fără condiţia fizică minimă adecvată. Acesta este şi motivul pentru care mulţi sportivi de performanţă fac Pilates în timpul antrenamentului. Aveţi aici sunt câteva ghiduri pentru exerciţii Pilates.

Yoga. Lăsând la o parte latura mistică a acestei deprinderi, vă aducem vestea bună ca nu trebuie sa ajungeţi la sala de gimnastică cea mai apropiată pentru exerciţii de yoga – le puteţi face chiar acasă! Yoga poate ajuta la îmbunătăţirea rezistenţei musculare, a sănătăţii oaselor şi a stării de spirit, la sporirea imunităţii şi a scăderii tensiunii arteriale.
De asemenea, un nou studiu arată faptul că exerciţiile yoga pot preveni sau chiar inversa efectele durerii cronice asupra creierului. Dr. M. Catherine Bushnell, director ştiinţific la Centrul Naţional de Sănătate Integrativă şi Complementară, a declarat că: ,,Practicarea yoga are efectul opus durerii cronice asupra creierului… Unele creşteri ale nivelului de materie cenuşie la yoghini corespund duratei practicii yoga, ceea ce sugerează că există o legătură cauzală între yoga şi nivelul de materie cenuşie.” Aveţi aici câteva exerciţii Yoga pentru începători, oferite de sfatulmedicului.ro.

Kettlebells. Poate că antrenamentele cu Kettlebell nu sunt cele mai uşoare de pe listă, dar ele sunt rapide şi oferă multe beneficii. Programele de antrenament cu kettlebell te fac mai puternic, te ajută să pierzi în greutate mai repede şi ajută, de asemenea, la îmbunătăţirea posturii. Antrenamentul cu aceste accesorii de fitness creează masă musculară densă, arde caloriile din grăsimi şi intensifică metabolismul. Nou la antrenamente Kettlebell? Aici sunt două link-uri utile pentru a putea începe: click aici şi aici.

Tracţiuni. Nu numai că le poţi face oriunde, dar tracţiunile consolidează, de asemenea, partea superioară a corpului, spatele şi bicepşii, şi ard grăsimile, ajutând la crearea de fibră musculară. Pentru un tutorial despre tracţiuni, click aici.

T-Tapp. Creat de către Teresa Tapp, este o secvenţă de mişcări musculare care te pot ajuta la fortificarea coloanei vertebrale, la stimularea metabolismul şi reglarea digestiei, precum şi altele. T-Tapp, de asemenea, ajuta la detoxifierea organismului, te face mai energic şi creşte ritmul cardiac. Exerciţii T-Tapp aici.

Putem spune astfel, că există o mulţime de exerciţii fizice care, în combinaţie cu o stare de relaxare a minţii şi a sufletului, prin meditaţie şi rugăciune, aduc cu ele o armonizare a întregii fiinţe cu efecte deosebit de benefice asupra sănătăţii noastre zilnice (n.ed.).

Traducere: Silviu Stănculeţ

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here